Min första morsdag

Idag och i år firar jag min allra första morsdag som mamma. Mamma till världens finaste dotter!! Livets största gåva är du och att just jag får vara din mamma. <3
Vi har inte firat något speciellt idag. Min pappa har varit här så han och Chruster har nytt fönstret och balkongdörren i vårt sovrum. Jag och Alma har lekt och sen gjord ejag hemmagjord pizza till lunch. Jag fick nämligen en pizzamatta i morsdagpresent så var ju tvungen att testa den. Den ska funka som en pizzasten och göra bottnen extra krispig, fast mattan är gjord i silicon istället så den smidigt ska gå att lägga undan. Jag tyckte inte att det blev så stor skillnad på pizzabottnen, men jag hade kanske behövt ha inne den lite längre i ugnen, eller också bakat med jäst istället för med bakpulver. Ska testa det en dag! 
 
Hoppas ni andra mammor dör ute har en riktigt mysig morsdag och ett bra avslut på helgen <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0