En dag för bakning

Tråkigt väder och förkyld lilltjej har vi haft här i flera dagar nu. Ingen bil har vi heller då den ena är på verkstad så här har vi gått hemma i tre dagar nu och klättrat på väggarna. Alma är dessutom så himla otålig och missnöjd, jämt!! Om hon ändå kunde lära sig att förflytta sig någon gång, då är jag säker på att hon skulle bli en glad liten nöjd skit igen. Men just nu blir hon bara så arg och frustrerad. Otroligt jobbigt för både henne och mig.
En sak som hon dock tycker är roligt är att rota i kökslådan med bakformar och servetter. Så medan hon satt där och var nöjd så passade jag på att baka.
 
 
 
Idag blev det vaniljmuffins med hackad choklad, toppade med vaniljgrädde och en jordgubbe. Behöver jag berätta hur goda de blev?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0