Johannas önskelista

Nu är jag ute i god tid igen jag vet^^ Men här är i alla fall en liten lista på saker som jag önskar mig i julklapp och i födelsedagspresent.
Så här kan ni gå in och kika om ni inte vet vad ni ska köpa till mig mamma och syskon^^
 
Den här termoskannan på 1 liter från Rice är ju så festlig!!
Den finns att beställa på nätet för 199kr eller så kan önska butiken ta hem den om man frågar. Vink vink till min bror och syster, köp den till mig i julklapp^^
 
 
En cupcake ställning (finns i Ullared)
 
 
Köksprylar, tex någon fin ugnsform (finns också i Ullred)
 
Den här fina smyckesställningen finns på Indiska
 
 
Fler delar till min julservice från fyrklövern. Ugnsformen till Janssons frestelse har jag tex inte^^
 
 
Någon av dessa juslyktor hade inte varit fel. Även de finns hos Fyrklövern.
 
 
Ett presentkort på upplevelsen att flyga luftballong!
 
 
En grill med avlastningsyta och grillredskap.
 
 
 
En pall till köket så jag når till de översta hyllorna utan att behöva hämta en stol varje gång^^
 
Body mist från Victorias secret. Finns att köpa på nätet för 119kr.
 
 
En rosa handdammsugare till köket (finns i Ullred)
 
Denna lista kan komma att fyllas på allt eftersom.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Body misten från victorias secret är ju underbara! Köpte flera stycken när jag var i usa! Rekommenderar coconut passion :)

2013-09-28 @ 14:02:49
URL: http://jenniecarinaandersson.blogspot.com
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Perfekta julklappar! Bra att vara ute i godtid. För när det närmar sig och någon frågar så kommer jag aldrig på något! ;)
Men du galna kvinna, luftballong?! ;) Hihihi!

Svar: Tack! :D Ja men visst är det så, bättre att få något man behöver än nått annat bara för att man inte kommer på något liksom^^ Ja men luftballong har jag alltid velat flyga, tycker det ser så häftigt ut, och så går det långsamt också, precis i min smak. Inte som att hoppa från ett flygplan eller någon liknande galenskap^^ hihi
Johanna

2013-09-28 @ 14:40:42
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Jess

Haha, det där cupcakestället har jag ett ståendes här hemma ;) Gekås alltså, de har bra grejer där ibland.

Svar: Det har de verkligen! ;)
Johanna

2013-10-02 @ 22:44:52
URL: http://jesskarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0