Man växer bara tills man är perfekt

Jag är kort, det vet jag, 158cm över marken. Men jag tänker aldig på det, trots att jag är ihop med en lååång kille. För mig är han lång i alla fall, 186cm. Hela min familj är kortisar, mamma är 1cm längre än mig, min syster 1cm kortare och pappa är inte längre än 165cm. Min bror är längst i familjen och han är väl 175cm ungefär. Men idag när jag skulle ta en outfitbild och fick se den här bilden i kameran, då slog det mig verkligen. Jag är ju jätte kort :O Kolla bara hur gigantisk dörröppningen ser ut! hahaha Aja, jag har i alla fall inga problem med att vara kort. behöver jag något på översta hyllan i affären finns det alltid någon att fråga och här hemma har jag både stolar och pallar att klättra på^^
Bästa frasen ever är ju: Man växer bara tills man är perfekt, en del tar längre tid på sig än andra!
 
 
Dagens outfit blev jeans från Gekås, stövlar från Skopunkten (flera år sedan jag köpte dem), väska är från H&M och jackan är köpt på secondhand.

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja verkligen helt underbara varma och goa perfekt på fötterna framför brasan i vinter

2013-10-07 @ 20:10:13
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0