Min min min bara min!!!

Äntligen har jag köpt mig en Kitchenaid!
Har velat ha en så himla länge och nu kände jag att det var dags att ge mig själv en riktigt fin semesterpresent, har dock inte semester än på två veckor, men det spelar ju ingen roll^^
Jag trodde att jag skulle välja en pistagegrön, rosa eller möjligtvis vit, men när jag fick se denna läckra lila färg så fanns det ingen tvekan. Så nu står den i mitt kök och är vacker.
Ska baka lite bröd någon dag tänkte jag så får vi se hur den funkar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Fin! Jag har en vit och älskar min :)

Svar: Tack! Jag hade tänkt mig en vit ett tag, eftersom den är stilren och inte blir "omodern", men sen kom jag fram till att jag ville ha en med färg och då blev det denna. Är verkligen super nöjd! :D
Johanna

2013-06-23 @ 10:46:33
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Erika Cao

Så fin!!!

Svar: Eller hur!! Älskar den :D
Johanna

2013-06-23 @ 17:48:29
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0