Pastaröra

När mamma fyllde år bjöd hon på en pastaröra/pastasallad.
Den har jag gjort en egen version av som jag ska tipsa er om nu.
 
Du behöver: (till 2 pers)
 
* 1 kycklingfilé
* en bit kassler
* 1 grönt äpple
* en liten burk majskorn
* Fetaost
* Gräddost
* 1 dl majonäs
* 2dl okokt pasta
* Aromat
* Örtsalt
(man kan även ha i tonfisk, purjolök, ärtor och paprika tex)
 
 
Gör såhär:
 
1. Koka pastan
2. Dela kycklingfilén i lagon stora munsbitar och stek den, krydda med valfri krydda.
3. Dela alla andra ingredienser i lagon stora munsbitar och gör kuber av osten.
4. Häll allt i en bunke, tillsätt majonäsen och kryddorna och blanda.
5. ÄT!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Följ gärna min blogg som handlar om mitt tånårsliv som 15 årig kille, jag bloggar om vardag,fotografering och träning och mycket mycket mer :) skulle vara kul om du ville följa den! du hittar den på: http://marcuswoxter.blogg.se/

Ha de bäst :D

Svar: Din blogg är inte riktigt den typen av bloggar jag läser. Men tack ändå. Ha det fint!
Johanna

2012-08-07 @ 14:27:04
Postat av: erika

men mums så gott !

Svar: Det kan jag lova att det är!
Johanna

2012-08-08 @ 09:00:55
URL: http://www.erikasofies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0