Leila i rutan

Jag kom ganska nyligen hem från jobbet och nu sitter jag i soffan och kollar på "Leila på landet" som går på tv4+. Senare ikväll, närmare bestämt kl 21.00 så blir det till att kolla på "Leila bakar i Frankrike" som också det visas på tv4+. Leilas mat och baknings program är nog det bästa som finns att se på tv:n, hon gör så himla mycket gott och alla hennes skålar, bunkar, tårtfat och andra redskap i vackra färger gör ju att allting ser ännu finare och godare ut. Ett av hennes kök skulle jag då rakt inte tacka nej till! Här har vi en person som är en väldigt stor inspirationskälla för mig.


Kommentarer
Postat av: Al

det är så kul med matlagningsprogram :)

2011-07-01 @ 13:51:47
URL: http://prettified.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0