Nyårs cupcakes

Idag har jag fixat lite inför morgondagens festligheter. Jag fick en massa pepparkaksmuffins över från adventsfikat som legat i frysen sedan dess, tråkigt tänkte jag så idag tog jag fram dem och fixade till dem inför morgondagen.
Jag blandade ihop en vaniljfrosting snabbt och spritsade på en klick på varje muffin och dekorerade med glansiga strösselkulor.
De blev riktigt söta tycker jag^^

Vill du göra något liknande hittar du receptet på pepparkaksmuffinsen jag använt som grund under fliken matlagning/bakning och inlägget som heter pepparkakscupcakes.







Kommentarer
Postat av: LissenTo

Så söt dom blev och är säkert jättegoda.



Ett fantastiskt GOTT NYTT ÅR önskar jag dej!



2011-12-30 @ 18:47:11
URL: http://lissento.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0