In the kitchen

Idag är det första april, kan inte fatta att det redan gått 1/4 av det nya året! Tiden går bara fortare och fortare ju äldre man blir, det är lite kusligt faktiskt, känns som tiden håller på att rinna ifrån en och man blir lite smått stressad över att hinna med allt som man vill ha gjort. Men idag är det fredag och då ska jag inte känna mig stressad, jag är ledig hela dagen, börjar inte förrän kl 16 och jobbar fram till stängningsdags så ska passa på att ta det lugnt nu på förmiddagen, kanske blir lite småpyssel med disk och så men det är ju sånt som måste bli gjort^^



När jag har mina lediga dagar eller jobbar kväll och Christer inte är hemma så passar jag på att laga lite specialmat till mig själv som Christer inte är så förtjust i. Som till exempel potatismos och panerad torsk... MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0