Tjejkväll med mamma-maffian

Igår hade jag den roligaste kvällen på länge. Jag och tre av de andra mammorna i "mamma-maffian" som vi kallar oss träffades hemma hos Therese för en kväll med gott att äta och dricka. Kvällen bjöd på många skratt och vi låg dubbelvikta på soffan flertalet gånger. Så magmusklerna fick verkligen jobba! Underbart! 
Bilder från kvällen kommer här.
 
 
Så här var jag klädd..
 
 
 
Jag hade med mig snittar.
Tunnbrödssnittarna med lax, philadelphia, gräslök och pepparrot mumsade LInda glatt i sig av xD
 
 
 
 
 
 
 
Therese hade fixat naglarna med en ny typ av teknik kvällen till ära. Om ni vill boka en tid för att fixa era naglar eller bara se vad hon gjort hittar ni henne på instagramhttps://instagram.com/nagelparadiset/
blogghttps://nagelparadiset.wordpress.com/  

*Nagelparadiset startade 2005.

Nagelparadisets företagsfilosofi är att genom erfarenheter och kunnande alltid sträva efter att erbjuda er kunder det senaste, snyggaste och alltid med den högsta kvalitén av material och produkter för att just dina händer skall vara lyxigt vackra.

Nagelparadiset jobbar alltid med produkter som är noga granskade och godkända av läkemedelsverket.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0