Till små fossingar

Det har inte blivit något bloggande på flera dagar nu, jag har haft fullt upp! 
I torsdags var vi på Gekås Ullared hela dagen, igår var det tjejkväll och nu ska vi snart iväg på konfirmation, men jag var tvungen att slänga in två inlägg här först innan jag skuttar in i duschen^^
Ni ska få se bilder från Ullaredsresan samt bilder påa llt jag köpte i ett inlägg inom kort. Men de här små skorna som jag hittade kunde jag inte vänta med att visa. Visst är de bara för söta!? <3 Tänk när Alma springer omkring i de här. Åhh!! <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöta! 😍 de ser väldigt stadiga ut för att vara tygskor! 👍 Jag vill gärna ha stöd och stadga på hälen på de första skorna. 😉

Svar: Ja de var inte alls så där mjuka utan mer hårda och stadiga i tyget. Super bra!
Johanna

2015-05-09 @ 11:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0