Petter & Kajsa body

 
Idag inviger Alma sin Petter & Kajsa body med katter på som hon fått av sin mormor. 
Det är hennes första och enda Petter & Kajsa plagg hittills men kvalitén verkar jätte bra och tyget väldigt mjukt och skönt, så det blir nog mer kläder därifrån om jag hittar något fint. 
Har ni något favoritmärke när det kommer till barnkläder?
Jag gillar ju de mesta kläderna från Lindex, tycker verkligen om färgerna. Newbie från Kappahl är ju också fina, men lite dyrare. H&M har ju också en massa fina kläder till väldigt bra pris. Sen har jag köpt kläder både på Cubus och Gekås också som jag gillat. Så jag har nog inget absolut favoritmärke, inte än i alla fall.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har nog inget favoritmärke heller, men jag gillar Lindex o KappAhl. Tycker även att de har ett bra bassortiment och bra erbjudanden då och då. Jag köpte en body från Petter o Kajsa en gång men den måste varit felsydd eller något för den gick inte ens över huvet...

Svar: Nämen fy vad tråkigt!!
Johanna

2015-05-03 @ 13:28:02
Postat av: Malin

Jag har nog inget favoritmärke heller, men jag gillar Lindex o KappAhl. Tycker även att de har ett bra bassortiment och bra erbjudanden då och då. Jag köpte en body från Petter o Kajsa en gång men den måste varit felsydd eller något för den gick inte ens över huvet...

2015-05-03 @ 13:41:28
Postat av: Anonym

Jag är helt såld i villervalla och next. Märkena har olika stil, men deras kläder är så fina! 😍

2015-05-03 @ 13:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0