Gå träning och spelkväll

Den här helgen har verkligen känts jätte lång i och med de två extra lediga dagarna. Igår kändes det som söndag fast det bara var fredag^^ Idag har Christer varit ute och fixat lite i trädgården och klippt kanterna med trimmern. Sen skulle han klippt vår häck men maskinen startade inte, så himla typiskt!! Så vi får se om det hinns med nu i helgen eller en dag i veckan.
Jag och Alma har myst inne på förmiddagen, tränat på att gå bland annat och när hon sov sin förmiddagsvila passade jag på att åka och köpa lite plantjord och fröer så jag kan få ordning på köksträdgården. 
När jag kom hem lagade jag mat och passade på att göra ett storkok till Alma. Idag blev det potatis, köttbullar, gräddsås och kokta grönsaker. Det gick verkligen hem!!
 
På eftermiddagen fick vi besök av Christers bror och hans flickvän som stannade fram tills tio nu ikväll så det blev en riktigt trevlig kväll med frågespel och massa gott att tugga på. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0