Efter regn kommer solsken

Efter min och Almas promenad så kändes det mycket bättre. Alma var på bättre humör, skrattade och jollrade och jag bestämde mig för att inte låta mig påverkas av allt annat utan vara vara och göra det jag känner för just precis nu. Strunt samma om disken behöver tas om hand eller toaletten städas, känner jag inte för det så SKIT SAMMA! Nu när solen väl tittade fram ville jag inte gå in och tänka på alla tråkiga "måsten" utan vi hämtade Spike och så var vi ute och lekte i trädgården tills det var dags att gå in och äta mellanmål och för Alma att sova sin eftermiddagsvila. Så idag har vi helt enkel bara varit. Och ska jag vara ärlig så är de just de dagarna som jag värdesätter allra mest. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0