Dubbelt upp av söta bustjejer

Vilken kanon dag vi haft jag och Alma!
Dagen började med att hon somnade om och gav mig sovmorgon till kl 8. Sedan gick vi upp och åt frukost, lekte en stund på hennes rum och fotograferade lite. Bilder från fotograferingen kommer! 
 
 
 
 
 
Sen gick vi ut i trädgården och jag började ett nytt projekt, nämligen att måla om vår gungställnig som varit i den klassiska men ack så tråkiga kombinationen mörkgrön och orange. Resultatet får ni se när den är klar!
Sen gick vi in och åt lunch och efter det somnade Alma gott i vagnen. Sedan mötte vi upp en annan mamma och hennes dotter, vi har hittat varandra via instagram och följt varandra då våra döttrar är nästan precis lika gamla. Nio dagar skiljer det mellan dem, Alma är född dagen då Meja var beräknad och Meja föddes dagen innan Alma var beräknad. Så himla komiskt! Vi tog en promenad till en lekplats så tjejerna fick gunga lite och sitta i gräset och leka. 
Alma är förresten så duktig när hon gungar nu. Om man ger henne en liten puff så tar hon fart själv sen med benen och lutar sig fram och tillbaka. Såååå duktig är hon mitt lilla hjärta <3
Alma och Meja verkade trivas jätte bra ihop och var precis lika busiga båda två^^ Och jag hade super trevligt jag också, en himla bra matchning med andra ord. Så de här goa tjejerna lär vi ju träffa fler gånger. Super kul!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0