Bubble world

Igår hämtade jag ut ett paket med saker jag vunnit i en tävling på facebook. Paketet innehöll bland annat pussel och såpbubblor. Pusslen ska läggas undan så får Alma dem när hon fyller år, men en av flaskorna med såpbubblor kunde jag inte låta bli att använda idag och fota lite. Dock var det svårare än jag trodde att blåsa bubblor och fota samtidigt! Så nästa gång får jag nog hålla mig till kameran och ta hjälp med bubblorna^^ 
Några bra kort fick vi till i alla fall och det sista är favoriten, så klockren tajming! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort! Det sista är verkligen häftigt! Tips: en bubbelpistol (eller vad det heter),enhandsgrepp?, borde funka. 😊 har inte testat men tänker att det borde funka. 😊

2015-05-21 @ 21:24:12
Postat av: Malin

Jättefina bilder och det sista är ju helt underbart!😊😊 Bild nr 6 är också riktigt härlig! 👍

2015-05-21 @ 22:37:33
Postat av: Malin

Jättefina bilder och det sista är ju helt underbart!😊😊 Bild nr 6 är också riktigt härlig! 👍

Svar: Tack snälla!
Johanna

2015-05-21 @ 22:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0