1:a maj

God morgon! 
Idag vaknade Alma kl 03.30 och skulle äta. Sen somnade hon tack och lov om till strax efter kl 7 och då gick vi upp och gjorde frukost. Gröt till Alma och amerikanska pannkakor till mig och Christer. Är det helg så ska man lyxa till det ordentligt! Efter frukost så fick Alma ett bad. jag tog en massa kort med systemkameran men när jag skulle lägga över dem på datorn så hängde sig alltihopa och korten försvann! Så himla typiskt! Men två mobilbilder på en nybadad bebis hade jag i alla fall så lägger upp dem istället. Jag älskar hennes grimaser!! <3
 
Nu ska vi iväg på middag! Hoppas ni får en fin 1:a maj. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-05-01 @ 13:16:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0