Vår helg

Söndagen är här. Den här veckan har gått så fort tycker jag! 
Igår hade vi besök av Christers kusin och hans pojk, Almas syssling alltså. Min bror kom också förbi en stund och hälsade på och busade med Alma. Vi fick lite snö här under gårdagen också, det snöade från och till under hela dagen men det var ingenting som lade sig som tur var. Hela nästa vecka ska väl bli lite kallare vad jag har hört, så trist nu när våren hade kommit. Idag ahr vi haft en gnällig tjej här på förmiddagen. Klockan sex vaknade hon, jag lyckades dock få henne att ligga kvar och mysa til halv sju innan vi gick upp och åt frukost. Christer fick sovmorgon till strax innan klockan 9 då vi gick upp och väckte honom. Sedan har det som sagt varit väldigt gnälligt, Alma somnade en stund mellan klockan 10-11 men sen var det gnäll igen. Ingenting man gör duger. Tänder tänker jag men jag vet inte. Efter lunch så bajsade hon i alla fall och sen har hon faktiskt varit nöjdare, just nu sitter hon i babysittern här intill mig och jollrar, så det kanske var magknip bara. Ibland är det så himla svårt att veta vad som är fel. Jag längtar så tills Alma kan berätta varför hon är missnöjd! 
Så idag blir det en lugn dag hemma med någon promenad, mys och lek. 
Alma åt förresten morotspure idag. Hon harspottat ut morot innan men idag åt hon det. Min duktiga tjej. 
 
Vad har ni gjort i helgen?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0