Tröttis

Idag var det tänkt att vi skulle åkt in till babycafét, men när jag vaknade kände jag inte alls för det. Klockan halv sex slog Alma upp sina stora blå, då lyfte jag över henne i vår säng och lade henne intill mig och fick henne att ligga kvar i en timme och mysa, men sen var det färdigmyst tyckte hon så bara att gå upp. 
Då blev det frukost, sen gjorde jag bananplättar till henne till mellanmål vilket hon tyckte var jätte gott. Efter det var jag uttråkad så då åkte vi hem till mina föräldrar och åt lunch. Efter lunch somnade Alma hos mormor en stund och när vi kom hem var hon helt slut så då låg hon på golvet i köket medan jag gjorde några portioner mat till henne så vi har i frysen. Inte undra på att hon varit trött idag, jag har själv varit helt slut. Tror det beror på att det soöregnat och varit så mörkt och grått hela dagen. det gör en ju inte piggare precis^^ 
Vad har ni gjort idag?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Jag håller med dig, det här vädret gör ju att man blir grymt trött och seg :(

2015-03-26 @ 17:43:03
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Matilda

Oh vad gosigt det låter!

2015-03-27 @ 00:15:39
URL: http://emmamatildahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0