Onsdagsbebis

Idag har vi haft finbesök jag och Alma. Molly, Linda, Hanna och Gustav från vår mamma-barngrupp har varit här och hälsat på. Vi började med en promenad i det fina vädret och sen fick vi in för att äta lunch. Super mysigt. Alma var super trött när de åkt hem och somnade som en stock. Sen vaknade hon och var grinig på mig. Jag känner inte alls igen henne. Vart har min nöjda och lugna lilla Alma tagit vägen? Det måste vara tänder på gång för nu har hon varit gnällig i flera dagar. Hoppas bissingarna bryter igenom snart så jag slipper det här gnället för det är smått påfrestande faktiskt. Som tur är så äter och sover hon fortfarande bra så det är jag glad för. Men hon har blivit väldigt bestämd och lite smått aggressiv när hon är vaken. Och så svårt att hålla nöjd i mer än fem minuter!! Hon sparkar, rivs, nyps, drar mig i hårt och slår sig själv och allt annat hon får tag i. Nej, det här är inte den Alma jag lärt känna hittils. Jag hoppas verkligen att det bara är en fas hon  är inne i. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0