Lunch och långpromenad

Idag har vi ätit fisk till lunch. Jag gjorde fiskbiffar, potatis och kall sås till mig och Alma fick lax och potatis som jag gjort tidigare och frusit in. Hon fick även testa något nytt idag, avokado som hon tyckte var jätte gott. 
Jag blir så himla glad och stolt varje dag över att ha fått en sån duktig och underbar dotter. Tänka att hon är min. Att jag haft sån tur. Det är ju inte klokt!! 
 
 
 
Idag har vi underbart väder här så efter lunch begav vi oss ut på en långpromenad. Spiek var överlycklig, Alma sov gott i vagnen och jag, jag klädde på mig alldeles för mycket så jag var genomsvettig :P haha Men härligt var det ändå! ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-03-24 @ 17:01:21
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Åh mysigt med promenad, längtar till jag kan ut å gå =)

Svar: Ja det är himla bra med hund, då måste man ge sig ut varje dag oavsett väder, och igår var ju vädret fantastiskt så då blev det en riktig långpromenad. Sen så får man ju ta i lite extra också när man har en vagn att putta på vilket inte är helt fel ;)
Johanna

2015-03-25 @ 11:47:21
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0