Kvällsmys

Efter att ha varit borta hela dagen så var vi trötta både jag och Alma, jag försökte gå upp och natta henne efter att hon ätit sin kvällsgröt men hon ville inte alls somna. Så istället fick hon följa med ner till soffan igen och där somnade hon gott medan jag och Christer åt chips och dipp och kollade på "How I met your mother". Verkligen en av mina favoritserier!!  Vi såg nog fyra eller fem avsnitt på raken innan vi bestämde oss för att spara de tre återstående avsnitten till en annan kväll. Nu när jag är mammaledig så plöjer jag serier hela tiden, inte lika mycket nu som de första månaderna i och för sig, men då satt jag ju verkligen i soffan och ammade hela dagarma emellanåt. Så det fanns inte så mycket annat att göra^^ Numera ammar jag ju bara två eller tre gånger på en dag så det blir lite skillnad. Men nu ligger Alma i alal fall i sin säng och sover, Christer bar upp henne medan jag gick ut med Spike så nu är det dags för mig att sova också känner jag. Det har varit en lång dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0