Det ena eller det andra

När jag går hemma på dagarna nu så hinner jag fundera jätte mycket på inredning, renovering och annat som jag skulle vilja göra med huset i framtiden. Det jag funderar mest på just nu är nog lekrummet. En sak som jag vet att jag ska köpa är de här hyllorna nedan från Ikea. Frågan är bara i vilken av färgerna. Mintgrönt och babyrosa är ju båda mina favoritfärger. Och nej, jag vill inte ha en av varje. Inte som det ser ut i mitt huvud just nu i alla fall.^^ Men vem vet, vi kanske slutar där sen i alla fall!? 
 
Vad hade ni valt?
 
 
Rosa hyllor med gröna förvaringsboxar eller gröna hyllor mer rosa förvaringsboxar?
 
 
Den här tapeten kommer vi förresten ha som fondvägg i lekrummet.
Visst är den söt!?
(färgerna är starkare i verkligheten)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Jag tror på rosa hylla med gröna förvaringslådor kan bli riktigt snyggt ihop, blir nog bra ihop med tapeten också :)

2015-03-16 @ 12:40:52
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Postat av: Erica

Rosa med gröna lådor hade ja tagit om ja hade en dotter. 😊

2015-03-16 @ 17:20:00
Postat av: Madde-livet som mamma, husbygge och inredning

Rosa med gröna lådor tycker jag var finast:)

2015-03-16 @ 21:59:56
URL: http://hosmadde.blogg.se
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Tapeten var jättefin! Jag hade valt vita möbler med lådor/boxar i färg istället =) speciellt om de ska stå mot fondväggen :)

Svar: Tack! Ja men visst är den jätte söt! Jag ska ha vita väggar i resten av rummet, därför vill jag ha någon färg på just hyllorna så det inte blir så himla vitt. Hyllorna ska stå ut från ena väggen och skärma av så det blir som en liten pyssel- och målarhörna innanför dem och plats för lek i resten av rummet är det tänkt.(Och ja, jag ska skruva ihop hyllorna i varandra och i väggen så de inte välter, har fått en del kommentarer angående det^^) hehe
Johanna

2015-03-17 @ 11:00:06
URL: http://jennyh.se/
Postat av: grön

Grön med råsa förvaring. Får ni en unge till oh de blir pojk så är de juh perfekt färg

2015-03-20 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0