Trötta och småsjuka

Här är vi inne på andra dagen av förkylning, inte jag då utan Alma älsklingen <3 Hon har fått sin första rinnsnuva. Igår rann näsan precis hela dagen och hon var inte alls så aktiv som hon brukar utan ville mest ligga och mysa och sova på mig, därav bristen på bloggande igår. Idag har hon varit lite piggare, näsan har inte runnit lika mycket men hon har fått slemhosta istället. Min stackars lilla tjej. De senaste nätterna har hon dessutom velat ligga på mage i famnen och sova och sova på mage i sängen på natten. det har hon inte gjort innan, men det kanske är något hon kommer fortsätta med, vi får se. 
 
 
Förutom förkylning så känns det som vi varit trötta överlag de senaste dagarna. Beror säkert på vädret. När ska det här förbaskade regnet övergå till solsken och sommarvärme?! I september eller? Åh, jag är så trött på regn och rusk nu!! Jag vill ha sommar och badväder!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0