Studenten 2015

Idag har det varit full fart från morgon till kväll. Bvc besök på förmiddagen och sen hem och äta lunch och vila en stund innan det bar av in till stan för studentfirande. Min brors flickvän, en kusin till mig och en syssling tog studenten så vi mötte upp alla på torget för att gratta. Vädret var underbart och alla var på så gott humör så stämningen var på topp! Efter firandet på torget och korteget så åkte jag hem till min kusin för mer firande. När vi ätit var klockan redan sex så då började Alma bli trött så det blev ingen tur hem till Ellinore och hennes föräldrar eller till min syssling utan vi åkte hem och lade oss. Alma somnade som en stock efter vällingen, inte konstigt med tanke på dagen. Här kommer ett bildregn. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0