Sommarkväll

Vilken fantastisk dag och kväll vi har haft. När Christer kom hem från jobbet så satt vi och åt middag, så efter maten gick vi ut i trädgården och njöt den sista timmen innan det var dags för Alma att göra sig i ordning för kvällen. Vi satt i gräset och tittade när Christer tvättade bilarna, Alma blockade blommor, Spike njöt och jag likaså. Lilly hon sprang omkring bland buskarna och lurade och Alma fick ta sig en sista sväng i gungan innan vi gick in. Ett super bra slut på en fullspeckad dag. Nu sover hon gott uppe i sängen intill Christer och jag ska ta och poppa mig lite popcorn och slå mig ner i soffan en stund innan min och Spikes kvällspromenad. Lite egentid så här på kvällen är inte fel.
 
Har ni haft en lika fin onsdag som vi?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den kärleken jag känner för den här lilla människan går inte att beskriva. Underbara unge!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0