En perfekt lördag

Hej hej! Vilken härlig lördag vi haft!
Dagen började med att vi gick ut och satte ihop vår paviljong. Det var ett måste nu när sommaren kommit så vi har någonstans i skuggan där Alma kan leka. Tråkigt bara att det här verkar ha varit den sista sommardagen nu på ett tag.. alltså vi behöver inte mer regn nu!!! Men men, vädret kan vi ju inte göra något åt, vi har i alla fall njutit av den här dagen till fullo! Christer har grejat med bilen och min mamma har varit här så vi tog oss an altanen och städade ur den efter att vi bytt dörren och fönstret mellan altanen och huset och så passade vi på att möblera om också. Det blev super bra, så luftigt och rymligt. Sen åt vi en lätt lunch, baconsmörgåsar. Lagom mat i den här värmen. Sen var klockan tre och det var dags för prinsbröllopet som jag följde via surfplattan på svtplay. Ett snabbvisit av min kusin Sofia och hennes dotter fick vi också. Vid halv sex åkte de hem och då började jag med middagen, under tiden hade Alma och Christer fest på altanen och spelae musik, dansade och tränade på att gå. Alma tog faktiskt två steg helt själv!!! Och hon står en stund utan stöd nu, men när hon kommer på att hon står själv så häver hon sig framåt^^ haha Men det kommer nog snart. 
Här kommer bilder från idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0