Presentjakt

Idag har jag, Alma och min syster varit i stan på presentjakt. Vi ska på kalas på lördag till Almas kusin som fyller 2 år så det var någonting till honom vi var ute efter. När man letar presenter till en 2 åring är det svårt att inte titta på saker till Alma också, så ja, vi fick med oss lite nya kläder hem^^ Jag är hopplös! 
Jag hittade även något litet till mig själv för 30kr, det tyckte jag att jag kunde få unna mig^^ Ni ska få se i nästa inlägg. När vi gjort stan så var vi hungriga så vi köpte med oss kinamat hem. Jösses så gott det var! 
 
Idag skippade vi förresten barnvagnen och tog bärselen istället. Alma tittade storögt på allting och verkade verkligen gilla den. Min rygg däremot gillade den inte alls, antingen så får jag börja träna ryggen eller också var det här sista gången bärselen användes för shit vad tung hon blev! Och då väger hon knappt 6 kilo + kläder... Eller också får jag sälja den bärselen vi har och investera i en sådan där dyr med extra stöd runt midjan, den vi har nu sitter ju bara som ett x över ryggen. Så den ger ju inget särskilt bra stöd tyvärr... Vi använder den ju faktiskt inte så mycket så jag vet inte om det är någon idé att köpa en ny. Hon är ju snart fem månader liksom så hur många gånger till man hinner använda den isf vet jag inte. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0