Bambi pillow

Om jag gillar Bambi? Varför tror du det?! ^^ haha
Jag älskar Bambi!! I Almas säng har det blivit riktigt Bambi-tema med filten jag sydde när hon låg i magen, påslakansettet, en mjukis-Bambi som skrattar när man nyper honom i svansen och nu ett jätte fint kuddfodral som jag köpt från fantastiska sagas ateljé som ni kan hitta på både instagram och facebook. 
Utöver dessa vackra kuddfodral designar hon även tavlor som är helt magiska! Jag älskar ju sagornas värld och det är lite av hennes tema, så ni kan förstå att jag är kär i allt hon gör!  
Hade jag varit rik som ett troll så hade jag köpt varenda tavla och kudde tror jag^^
 
Visst är kudden fantastiskt fin!?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Jättesöt! Såg den på din insta och dog litegrann :)

2015-01-16 @ 20:47:46
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0