En midsommardröm

God morgon!
Idag vaknade vi pigga och utvilade innan klockan ens slagit 7. Igår kväll så somnade Alma intill mig i soffan med kl 21 vaknade hon och gallskrek. Så jag gick upp med henen till Christer som lade henne på mage i famnen och gick fram och tillbaka med henen, och som hon pruttade och rapade! Stackar lilla magen var full med gaser, inte undra på att hon fick ont och gallskrek. Men det släppte snabbt som tur var tack vara en duktig pappa. När magknipet släppt så satte vi oss på golvet i Almas rum och sjöng sånger, dansade och busade lite för att få henne på bättre humör. Som hon skrattade, speciellt när Christer gjorde rörelserna till "små grodorna". Hehe Så nu kan vi den till midsommar ;) På tal om midsommar så har jag köpt en midsommarklänning till Alma från Next. En riktig midsommardröm med jordgubbar på. Visst är den fin!?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt klänning! Jag ska åka till butiken i Sthlm när jag åker dit i vår. Älskar att kolla på deras kläder på deras sida. Lär bli dyrt i butiken! 😜
Jag ska köpa en t-shirt "i am one" där en pinnglass föreställer ettan till min kompis dotter som oxå fyller ett i augusti. Tyckte den var så söt!

Svar: Ja det finns ju så himla mycket fint på hemsidan! Jag vill köpa hur mycket som helst! Så det gäller att tänka efter en gång extra innan man klickar hem något^^
Johanna

2015-02-27 @ 11:05:07
Postat av: erikasblogg.se

Ja fy för denna magvärk som de kan få. Arvid hade massa problem med gaser och knip när han var liten. Så söt klänning! Måste in där och kolla. Glömmer det alltid men gillar deras plagg. Billigt med :) Kram!

2015-02-27 @ 20:03:06
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0