Vårmarknad

Idag var det dags för årets vårmarknad i vår stad. Ett måste att gå på om amn frågar mig. Det händer inte så mycket i lilla Falköping, så när det väl gör det får man pasa på^^ Vädret var underbart och vi har haft en jätte trevlig dag jag och Alma. Klockan 10 mötte vi upp vårt sällskap, fem andra mammor och barn och så kollade vi in marknaden. Jag köpte marknadsgodis, bröd och sockar.
 
 
 
 
 
 
 
Efter en stund började alla dra sig hemåt, utom de här två brudarna som vi lunchade ihop med. 
Småtjejerna var så duktiga igår, de sov i sina vagnar och satt jätte snällt vid bordet när vi åt utan det minsta gnäll. Då blir man så stolt och glad.
 
 
 
 
Självklart så kunde jag inte låta bli att köpa matchande sockar till mig och lillan^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0