Sommarvärme

Vilken lördag vi haft! Riktig sommarvärme, 18 grader var det uppe i som mest och jag blev till och med svettig när vi tog en promenad, och då hade jag ingen jacka utan bara en långärmad tröja. Nu håller vi tummarna för att det här vädret håller i sig för jag älskar det!
Dagen började med jordgubbar till frukost. En bättre start än så kan man ju inte få. 
 
 
Efter frukost satte jag igång och städade på altanen, torkade ur fönstren, dammsög och fixade. Sen hade det hunnit bli lite varmare så då gick vi ut i trädgården och njöt av det underbara vädret. Sen var det dags att gå in och äta lunch och efter lunch tog vi en promenad och köpte glass. Jag testade en av årets nyheter. En Magnum som skulle smaka hallon, ja hallon smakade den men den var otroligt söt! Lite för söt för min smak faktiskt. 
 
 
 
 
 
När vi kom hem sov Alma en stund så då satte jag mig på Altanen och läste några bloggar. Men hon ville inte sova länge så snart var det matdags igen. Efter maten gick vi ut igen. Alma har varit så otålig idag. Jösses!! Men att vara ute var inte roligare än att vara inne så till slut satte jag henne i vagnen och tog en promenad. Då somnade hon och sov i ca 20 minuter. Sen var det gnälligt igen^^ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har hon fått i sig lite kvällsgröt och sitter här i soffan mellan mig och Christer. Hon är verkligen jätte trött så förhoppningsvis så somnar hon snart. Annars ska jag testa att ge henne lite välling också. Jag fick ett tips om att ha i lite fruktpure i vällingen för att det ska smaka bättre. Det funkar faktiskt. Slurp säger det bara så är vällingen i magen. 
 
Hur har er lördag varit?

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

så härligt :)

2015-04-11 @ 18:54:44
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så underbart!

2015-04-12 @ 09:01:50
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0