Som ett oskrivet blad

Måndagen är här och vi har en helt ny vecka framför oss. Den här veckan har jag bestämt att jag inteska planera in någonting utan ta varje dag som den kommer och göra det jag känner för just den dagen. Det ska bli otroligt skönt kan jag säga! Jag kan vara väldigt social när jag är bland folk men jag är nog lite av en ensamvarg också tror jag. Det skulle lätt kunna gå två veckor utan att jag pratade eller träffade någon och jag skulle inte ha ont av det alls. Sen går det så klart i perioder det där och just nu känner jag att jag har rätt så lagom med saker inplanerade framöver och då får de andra dagarna som sagt bli som de blir. 
Så vad den här veckan har att erbjuda återstår att se.
 
Vad har ni för planer?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Klokt tänkt. Man behöver faktiskt planera att göra ingenting också. Bara vara och njuta av tiden. Den går så fort ändå när man har små barn. Det är så mycket stress och press ändå tycker jag. Försöker verkligen ta vara på tiden också. Däremot kan jag bli lite knäpp om det går för lång tid innan jag träffar folk så imorgon blir det öppna förskolan. Idag har vi varit på BVC och igår va vi näst sista gången på babysimmet. Annars är det en lugn vecka.

2015-04-28 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0