Playdate med mormor och moster

När vi kom hem från babycafét så kom min syster till oss och så tog vi en promenad. Sen gick vi in så jag fick äta en sen lunch och Alma fick mellis. Bananpannkakor och äppelmos blev det för lillan och en ost- och skinkpaj med broccoli till mig. Sen kom Almas mormor över en stund och då hoppade vi över eftermiddagsvilan och lekte istället så nu på kvällen var Alma jätte arg för att hon var så trött. Hon bröt ihop totalt mitt under middagen så jag fick ta upp henne ur stolen och lägga ner henne på golvet en stund tills hon lugnat sig. Sen fick jag i henne resten av middagen genom att ha henne i knät och mata henne och så fort hon ätit upp så lade jag ner henne i vagnen och gick ut. Hon slockanade innan vi hann utanför dörren. Sen sov hon en halvtimme ungefär innan hon vaknade igen så då fick hon kvällsvällingen och nu sover hon gott sen lite över en timme tillbaka. Jag är rätt trött efter en hel dag full med påhitt så nu ska jag gå ut med Spike och sen kryper jag till kojs. 
 
Har ni haft en bra torsdag allihopa?
 
 
 
 
 
 
"Åh den där fen ser god ut!"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0