Pippitröjan

Idag har vi haft ännu varmare än tidigare i veckan och eftersom de sagt på vädret att det ska bli lite svalare i morgon så har vi varit ute och njutit en massa idag! Istället för jacka så tog jag på Alma pippitröjan som hennes farmor stickat när vi gick ut. Jag älskar Pippitröjor på barn, de är ju så sjukt fint!! Annars har vi inte gjort så mycket idag, bara det vanliga. Promenader, lek, mat och vila. Jag hann skura golvet medan Alma sov en stund och så har vi varit uppe på mitt jobb och pratat lite. Annars inget utöver det vanliga som sagt. Rätt skönt faktiskt tycker jag. 
Har ni haft en bra dag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: HannaH

Vilken liten pippitröja :D Så söt!

Svar: Ja visst är den! Hon har en ännu mindre också som passade precis när hon var nyfödd. Nu när den är för liten har vi satt den på en gosedjursapa som hon fått av farmor. Kommer bli perfekt till dockor sen också ^^
Johanna

2015-04-22 @ 22:39:51
URL: http://fliflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0