Påskaftons morgon

Vilken super mysig morgon vi haft. Alma vaknade tidigt men jag lyfte över henne till vår säng och så låg vi och myste en lång stund innan vi till slut gick upp och åt frukost. Alma fick gröt och jag åt såklart ägg, det är ett måste på påskafton för mig! Efter frukost fick Alma sitt påskägg och oj så glad hon blev. Så himla sött! Bilen älskade hon med en gång och satt och lekte med en lång stund. 
Sen gick vi upp och bytte om på henne till finkläder, för på påskafton vill man ju vara lite extra tjusig, den nya klänningen med jordgubbar fick det bli. Sen lekte vi lite till innan vi tog en promenad i det fina vårvädret hela familjen. Bästa lördagen på länge måste jag säga!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0