Min lilla ögonsten

Idag har vi haft en liten fotoshoot här hemma, igen^^ 
Jag blev lite inspirerad av fotograferingen vi var på i måndags så idag har jag tagit lite bilder på Alma i hennes birthsuit. Dock väljer jag att bara visa bilderna på hennes ansikte här för tyvärr vet man ju aldrig i vilka händer som bilderna kan hamna. 
Roligt att fota är det i alla fall, extra roligt när man har ett så vackert motiv så klart! Men jag vill bli bättre på att fota, få bilderna skarpare, lära mig att hitta rätt ljus och få in så mycket ljus som möjligt i bilden. Så det är bara att öva och fippla med kamerans olika inställningar. Ju mer man lär sig desto roligare blir det ju. Man kanske till och med skulle ta och gå någon fotokurs. Det blir något att fundera på. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder! Jag är själv dålig på att fota, äger inte ens en bra kamera...

2015-04-01 @ 16:22:50
Postat av: Malin

Vilka fina bilder! Jag är själv dålig på att fota, äger inte ens en bra kamera...

Svar: Åh tack!! Jag har en bra systemkamera men det gäller ju att lära sig hur alla inställningar funkar också.
Johanna

2015-04-01 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0