Korten från fotograferingen hos fotografen

För några veckor sen var jag och Alma som jag berättat tidigare iväg på en fotografering som jag vann. Jag hade tänkt köpa några av korten digitalt men 500kr/st var alldeles för dyrt för vår budget, så jag valde två kort som var gratis i och med vinsten och sen tre små kort att sätta i en ram. Alma var inte på toppen humör under fotograferingen så ska jag vara helt ärlig är jag inte toknöjd med resultatet, men några kort ville jag ändå köpa. Sedan ville min mamma ha ett kort, min pappa ett annat och så fick Christers syster välja ett kort som de ska få också.
Igår kom korten och jag vill jätte gärna vise er dem så jag fick ta kort på dem, därav den lite dåliga kvalitén. Men här är dem i alla fall. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder! :-)

Svar: Tack! :D
Johanna

2015-04-17 @ 12:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0