HON SITTER!!

Alma sitter äntligen själv på golvet utan stöd!! Wohoo!! Av bilderna att avgöra ser ni att hon inte är riktigt lika entusiastisk över detta som sina föräldrar, men jag är SÅ STOLT!! 
Jag tror att hon tycker att det är jätte tråkigt att sitta. Hon sträcker sig bara efter våra händer och vill att vi hjälper henne upp och håller henne så hon kan gå. Så vi får se hur länge det dröjer innan hon kan stå själv utan stöd. Inte allt för länge om jag gissar rätt. 
 
 
 
Vad har vi gjort annars idag då? 
Vi började dagen med ett bad ihop jag och Alma. Bästa starten på dagen enligt henne tror jag för hon var överlycklig i vattnet och sträckte sig efter badleksakerna och plaskade för fullt. 
Sen åt vi frukost, tog en promenad till apoteket för att köpa slemlösande tabletter till Christer som är sjuk, åt lunch, hoppade lite i hoppgungan, tog en promenad till, åt mellanmål, busade och nu ska jag börja med middagen medan Alma går lite i sin lära-gå bil. 
 
Vad har ni gjort denna fredag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hon ser nästan lite förvånad ut. :-) Söt!
Det är så skönt när dom kan sitta själva och blir lite stabilare. Man behöver inte sitta o passa precis hela tiden. Här har detkrypits nu i flera månader så det är inte lugnt ändå :-)

2015-04-10 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0