Härlig lördag

En härlig lördag har vi haft. Vi hann med en massa på förmiddagen och medan Alma sov förmiddagsvila så gjorde jag några burkar mat till henne. Korvstroganoff och risoni blev det den här gången vilket hon fick till lunch när hon vaknade också. efter lunch kom mina föräldrar hit. Christer och pappa murade igen golvet i källaren och jag och Alma hängde med mamma i trädgården. Grävde upp lite blommor som vi flyttade på och tog en promenad. Sen bjöd jag på mat innan de åkte hem. Hemmagjord potatissallad, kassler och ost- och baconkorv. 
 
Hur har er lördag varit?
 
 
 
 
Lilly låg och passade på Alma medan hon låg i vagnen och sov. 
 
 
 
 
Fabulous!! <3
 
 
 
Ute och går med mormor
 
 
 
Det är så himla kul när man kan sätta ner henne på gräset nu och hon sitter kvar utan att välta 
 
 
 
En litn nyckelpiga fick vi syn på också..
 
 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men vilka härliga vårbilder!

Svar: Tack snälla! Hoppas du får en härlig lördagkväll
Johanna

2015-04-18 @ 19:24:04
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0