Glasskallra

När Alma låg i magen så hittade jag så fina glasskallror på nätet men det blev aldrig av att jag köpte någon. Sen tänkte jag att det kan ju inte vara så svårt att göra en själv så det har jag gjort nu.
Allt som behövdes var filttyg, stoppning, sytråd och lite brodyrgarn för att sy dit strössel. Bjällran jag lagt inuti är från kattens halsband. Den blev lite i minsta laget men jag ska nog sy någon mer tror jag. De här kan hon ju leka med även när hon blir större om hon vill leka kiosk eller affär. 
 
 
 
Så här glad blir man när man får en ny leksak som mamma har gjort!
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Sötis <3

2015-04-07 @ 10:36:13
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0