Glasmuggar med lock

När vi var på Dollartore tidigare idag så fyndade jag så otroligt fina glasburkar med lock och sugrör för ynka 10kr/st. De fanns i färgerna turkos, rött och grönt och jag valde de turkosa. Dessa blir perfekta nu i sommar för att undvika att få insekter i drickan när man sitter utomhus. Jag har sett liknande, fast som flaskor, på lagerhause som 6-pack för 99kr så det här blev ett riktigt kanonfynd!
Just nu står de i vitrinskåpet i köket och gör mig glad när jag går förbi. Vem var det som påstod att materiell lycka inte är riktig lycka?! Bullshit säger jag! ^^ haha 
 
 
 
 
 
 
 
Här står de bland lite andra av mina ögonstenar^^ 
Bland annat de sex glasen nedan med små forgetmigej som jag fyndade på en loppis för några år sedan. Och vet ni vad?! Dagen efter var jag på en annan loppis där jag sprang på den tillhörande saftkannan! Ödet eller vad? :D
 
 
Några av mina favorit kokböcker
 
 
Underbara små tekoppar som jag fyndat för 5kr/st på pingstkyrkans secondhand.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0