20:e april

Hej allihopa!
Har ni haft lika fantastiskt väder som vi haft idag? Klarblå himmel, skinande sol och närmare 20 grader i solen har vi haft. Underbart!!
Idag tog Alma sovmorgon till kl 7, tummen upp för den! När hon vaknat tog jag upp henne i sängen och så låg vi och myste medan vi vaknade till ordentligt. Direkt efter frukosten klädde vi på oss och gav oss ut på en morgonpromenad på 1 timme. Redan då strax efter kl 9 var det jätte varm och skönt ute. Nu måste väl ändå våren vara här för att stanna?
 
 
 
 
 
När vi kom in så lekte vi en stund och sen var det dags för lunch. Efter lunch åkte vi in till stan och hämtade upp min syster när hon slutade skolan och så åkte mot Skövde och Dollarstore.
En liten lagom dagstripp sådär.
 
 
När vi kom hem var det dags för mellis och sen gick vi ut i trädgården och lekte med Spike och Lilly medan vi väntade på att pappan skulle komma hem.
 
 
 
 
 
 
Efter ytterligare lite bus ute gick vi in för att äta middag. Efter maten busade vi lite till och nu har Alma fått sin kvällsvälling som hon somnade medan hon åt. Så nu ligger hon här intill mig på soffan. Jag hoppas att hon har somnat för natten nu och inte vaknar om en timme och ska vara vaken i flera timmar. Men det lär vi märka.
 
Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0