Te tips!

En stor kopp te är ju aldrig fel såhär på hösten!
Jag har blivit tipsad om två olika sorters te som jag måste tipsa vidare om. 
Ett som heter Dunder som bygger upp immunförsvaret och förhindrar förkylningar. Hon som tipsade mig om det har inte haft en förkylning på fyra år, så detta var jag ju tvungen att testa! 
Sedan ett Hallonbladste som skall drickas under graviditet och amning. Dock får man inte dricka för mycket av det. En kopp om dagen eller till och med varannan dag eller mer sällan. Detta te ökar nämligen mjölkproduktionen, så har man otur kan det bli lite för mycket av det goda ;) Under graviditeten ökar det blodflödet i kroppen och hjälper äver till att förbättra immunförsvaret, både hos dig och bebisen i magen. 
Smakar gott gör de också!
Så, det var ett litet tips från mig. Hoppas det kan vara till hjälp för någon^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köper du dem? 😊

Svar: Kaffehandel rekord i Falköping.
Johanna

2014-10-10 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0