Lugnet efter stormen

Efter att ha haft en riktig skrikfest halva dagen så har Alma äntligen somnat. Hon var så övertrött det sista att ögonen gick i kors på henne. Det är så typiskt att det ska vara så när man verkligen inte har tid med det. Christer har varit i källaren med min pappa hela dagen och bilat upp golv och grejat för vi har fått stopp någonstans i avloppet. Så på måndag blir det att ringa en rörmokare som kan komma hit och kika närmare på det. I morgon ska vi ha kalas för Christer som fyller år på måndag så jag har bakat en tårta idag, detta hann jag som tur var med på förmiddagen innan skrikfesten började. Allt annat som jag tänkt göra, dammsuga, duka fram och fixa, det får vänta tills i morgon förmiddag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0