Inbjudningskort

Idag har jag börjat pyssla med inbjudningskorten till Almas namngivningskalas. Jag tycker att det är roligt att pyssla ihop egna kort och inte köpa färdiga. Det känns mycket mer personligt och jag blir själv så mycket gladare när jag får ett kort som jag vet att någon suttit ner och lagt tid på att göra. Korten är inte klara än, med en bebis som äter varannan timme och min egna mage som kurrar emellanåt så får man räkna med att det inte går på ett tjilevipp! Men några kort har jag färdigställt i alla fall och dem kan ni se här nedan.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

SÅ fina kort! Vad duktig du är som gör dom för hand, mycket roligare att få ju än färdigbeställda. :)

Svar: Tack snälla! :D Ja men visst är det så!
Johanna

2014-10-21 @ 20:34:52
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Madde-gravid med lillasyster

Så fina kort! Håller med att det är extra kul att få ett kort som någon lagt ner tid på:)

2014-10-21 @ 23:18:25
URL: http://hosmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0