Höstmarknad

Idag var det höstmarknad i vår stad. Almas första marknad. Vi åkte in med min mamma och kikade runt, handlade lite och träffade folk. En mycket trevlig eftermiddag. Dock tycker jag att det är lite jobbigt med alla barn som springer omkring och gapar och tutar i sådana där horn på burk. Kan inte folk ta hand om och uppfostra sina barn typ! Speciellt en kille i 10-års åldern ville jag ta i nackaskinnet när han tutade med den där jävla burken precis intill oss när vi gick förbi med barnvagnen!!! Men utöver detta var det en bra marknad.
 
 
 
 
 
Både jag och Almas mormor shoppade loss.
Jag köpte godis, chips, ett par nya skor och ett namntåg.
Almas mormor köpte en t-shirt och body till henne. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Kul att shoppa lite!

2014-10-03 @ 06:24:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0