En mus i vårt hus

Idag åkte jag, Alma och min mamma till Ica maxi för attköpa en docka somm jag kollat uppp att de hade i lager. Men hade de det, nej!! Så dålig stil! De visste inte ens vad det var för docka jag pratade om. Men jag gick in på deras hemsida och visa dem så de skulle ta hem till nästa vecka. 
Så när jag inte fick köpt det jag tänkt köpa så köpte jag en tröja och en body istället. Fast i lite större storlekar för Alma har så sjukt mycket kläder i storlek 56 och 62 nu. Alla har verkligen skämt bort vår lilla gullunge <3 
Mössan fick  Alma av sin mormor. Hon kommer va så söt i den!! <3 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde - gravid med lillasyster

Mössan var ju bara för söt!:)

2014-10-25 @ 22:01:59
URL: http://Hosmadde.blogg.se
Postat av: Madde - gravid med lillasyster

Mössan var ju bara för söt!:)

2014-10-25 @ 22:02:00
URL: http://Hosmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0