8 veckors bebis

God morgon!!! 
Igår var Alma inte alls sugen på att somna på kvällen. Jag som hade hoppats på att hon skulle somna lika lätt som tidigare i veckan så jag och Christer kunde få lite egentid på kvällen och mysa bara vi två. Igår hade vi nämligen varit tillsammans i 4 år. Men mina planer gick helt i stöpet för Alma kom inte till ro förrän närmare midnatt och då sov Christer redan gott. Typiskt eller hur!? Aja, så är det väl att  ha barn, det går inte planera något för man vet aldrig hur det blir. Det är en liten dam som bestämmer i den här familjen numera^^ Denna lilla dam blir dessutom 8 veckor idag. I morse var hon en lika glad skit som vanligt. Hon låg där i babygymmet i sin pyjamas och jollrade och under tiden hann jag äta frukost i lugn och ro. Värsta lyxen!
 
Och till dig som kommenterade gårdagens inlägg och sa att du får rysningar av att jag låter min hund sitta på bordet. Här kommer en bild till som du kan få rysa av! ^^
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår inte hur man kan...

Svar: Vilken tur att du inte behöver förstå då.
Johanna

2014-10-10 @ 21:30:26
Postat av: Sara

Själv förstår jag inte hur man kan sitta och kommentera anonymt på en blogg. Du måste ha dålig självkänsla som inte vågar stå för vem du är :/ Men du kanske bör tänka på att när du kommenterar så syns din ip-adress och det är inte svårt att spåra en ip och kolla upp vem du är.

Svar: Men eller hur!
Johanna

2014-10-10 @ 23:14:49
URL: http://sarungen.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag gömmer mig inte bakom nån skärm. Anna heter jag är 28 år.Alla tycker vi ju olika och det är ju jättebra tycker jag. Tror inte att du gillar allt som jag gör heller.☺

Svar: Garanterat inte. Men det är ju det som är bra och som gör oss unika. Och huvudsaken är ju att vi respekterar varandras olikheter och åsikter. Fast man inte alltid tycker likadant.
Johanna

2014-10-11 @ 15:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0