Söndag

Idag låg jag och Alma kvar länge i sängen och myste efter att vi vaknat. Eller myste och myste, jag låg och höll om henne medan hon sparkade, flängde med armarna och jollrade för fullt^^ Sedan kom Christer upp med smörgåsar till mig och sig själv och gjorde oss sällskap en stund innan vi gick upp allihopa. Jag var sugen på att ta en längre promenad förut men efter att ha varit ute en snabbis med Spike runt kvarteret så ångrade jag mig snabbt för fy vilket ruskigt väder det varit idag. Mörkt, blåsigt, blött och isande kyla. November är verkligen den värsta månaden på året tycker jag. Och Februari, innan våren bryter igenom efter vintern. Men nu längtar jag faktiskt efter lite snö och första advent så jag kan börja pynta med ljusstakar och adventsstjärnor. December månad är den mysigaste på hela året.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0